تحقیق بررسي و تعيين شاخصهاي مناسب به منظور رتبه بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي ترويجي 62 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 88 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏بررسي و تعيين شاخصهاي مناسب به منظور رتبه بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي-ترويجي
1
‏بررسي و تعيين شاخصهاي مناسب به منظور رتبه بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي-ترويجي
3
‏چكيده
‏اين پژوهش با ‏هدف تدوين‏ و اعتبارسنجي‏ برخي شاخصهاي پايه‌اي و اصلي امكانات ‏و فعاليتهاي آموزشي -‏ترويجي و به كارگيري آنها به منظور رتبه‌بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي و ترويجي‏ در دو فاز انجام گرفته است. در فاز اول پس از مرور ادبيات موضوع 137 شاخص آموزشي - ترويجي‏، ‏در هفت زمينه؛1- شاخص‏‌‏هاي مربوط به عاملين ترويج، 2- شاخص‏‌‏هاي زيرساختي ترويج، 3- شاخص‏‌‏هاي مربوط به فعاليت‏‌‏هاي آموزشي ترويجي، 4- شاخص‏‌‏هاي سازمان و مديريت ترويج، 5- شاخص‏‌‏هاي آموزش انبوه رسانه‏‌‏اي، 6- شاخص‏‌‏هاي ارتباطات ترويجي و 7- شاخص‏‌‏هاي اعتبارات ترويجي تدوين و‏ ‏در معرض داوري 180 كارشناس ترويج در 6 استان منتخب قرار گرفت. پس از محاسبه آماره‏‌‏هاي مد، ميانگين، انحراف معيار و ضريب تغييرات (CV)‏ هر يك از آنها، شاخص‏‌‏هاي مناسب تعيين گرديد. در فاز دوم مطالعه با توجه به اطلاعات و داده‏‌‏هاي در دسترس تعداد 132 شاخص انتخاب و داده‏‌‏هاي مورد نياز از طريق معاونت ترويج و نظام بهره‏‌‏برداري وزارت جهاد كشاورزي گردآوري و شاخص تركيبي هر يك از محورهاي هفت‏‌‏گانه فوق محاسبه و وضعيت استانها از نظر شاخصها تركيبي محورهاي هفت‏‌‏گانه رتبه بندي شدند. براي تجزيه و تحليل داده
3
‏‌‏ها از نرم افزارهاي SPSS‏ و GIS‏ استفاده شد. نتايج پژوهش نشان داد كه؛ از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به عاملين ترويج، استان همدان بهترين وضعيت و استان خوزستان بدترين وضعيت را در بين ديگر استان‏‌‏ها دارا هستند، از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به زيرساخت‏‌‏هاي ترويجي استان آذربايجان غربي در بالاترين رتبه و استان خراسان در پايين‏‌‏ترين رتبه قرار دارند، از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به فعاليت‏‌‏هاي آموزشي ترويجي استان زنجان مناسب‏‌‏ترين وضعيت و استان كهكيلويه و بوير‏‌‏احمد پايين‏‌‏ترين رتبه را در بين ديگر استان‏‌‏ها دارا هستند، از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به سازمان و مديريت ترويج، استان كردستان بهترين وضعيت و استان آذربايجان غربي پايين‏‌‏ترين رتبه را در بين ديگر استان‏‌‏ها دارا هستند، از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به آموزش‏‌‏هاي انبوه رسانه‏‌‏اي استان قم از وضعيت مناسب و استان‏‌‏هاي گيلان، كهكيلويه و بويراحمد و آذربايجان شرقي با داشتن شاخص تركيبي يكسان از رتبه‏‌‏هاي پايين‏‌‏تري برخوردار بوده‏‌‏اند. از لحاظ شاخص‏‌‏هاي مربوط به ارتباطات ترويجي استان زنجان بالاترين رتبه و استان‏‌‏هاي آذربايجان شرقي، كهكيلويه و بويراحمد و گيلان با داشتن شاخص تركيبي يكسان پايين‏‌‏ترين رتبه را در بين ديگر استان‏‌‏ها دارا هستند، از لحاظ شاخص

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 4890 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 88

حجم فایل:53 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل