تحقیق اصول و مقدمات تجارت الکترونیک 95 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 98 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
‏اصول و مقدمات تجارت الکترونیک
‏اصول و مقدمات تجارت الکترونیک
‏مقدمه:
‏- توليد کننده يا فردي که کالا را توليد مي کند.چنين فردي بايد فروشنده نيز باشد چون مجبور است کالاي توليدي خود را به خرده فروش ، عمده فروش و يا حتي مصرف کننده نهايي بفروشد.
2
‏قانون تجارت الكترونيكي
‏4
3
‏باب اول‏- ‏مقررات عمومي
‏مبحث اول : در كليات
‏فصل اول‏–‏ ‏قلمرو شمول قانون‏
‏ماده ‏1‏- ‏اين قانون مجموعه اصول و قواعدي است كه براي مبادله آسان و ايمن اطلاعات در واسطه‏‌‏هاي الكترونيكي و با استفاده از سيستمهاي ارتباطي جديد به كار مي‏‌‏رود‏.
‏فصل دوم ‏–‏ ‏تعاريف
‏ماده ‏2‏- ‏الف ‏–‏ ((‏داده پيام‏)) (Data Message‏): ‏هر نمادي از واقعه، اطلاعات يا مفهوم است كه با وسايل الكترونيكي، نوري و با فناوري‏‌‏هاي جديد اطلاعات توليد، ارسال، دريافت، ذخيره يا پردازش مي‏‌‏شود‏.
‏ب‏- ((‏اصل ساز‏)) (Originator‏): ‏منشا اصلي ‏((‏داده پيام‏)) ‏است كه ‏((‏داده پيام‏)) ‏به وسيله او يا از طرف او توليد يا ارسال مي‏‌‏شود اما شامل شخصي كه در خصوص ‏((‏داده پيام‏)) ‏به عنوان واسطه عمل مي‏‌‏كند نخواهد شد‏.
‏ج‏- ((‏مخاطب‏)) (Addressee‏): ‏شخصي است كه اصل ساز قصد دارد وي ‏((‏داده پيام‏)) ‏را دريافت كند، اما شامل شخصي كه در ارتباط با ‏((‏داده پيام‏))‏ ‏به عنوان واسطه عمل مي‏‌‏كند نخواهد شد‏.
‏د‏- ((‏ارجاع در داده پيام‏)) (Incorporation By Reference‏): ‏يعني به منابعي خارج از ‏((‏داده پيام‏)) ‏عطف شود كه در صورت مطابقت با ماده
‏4
4

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 4482 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .DOC

تعداد صفحات: 98

حجم فایل:56 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل