دانلود مقاله در مورد طراحی سايت 118 113 ص

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 87 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏دانشگاه آزاد اسلامی واحداراک
‏دانشکده فنی مهندسی
‏گروه کامپیوتر(‏نرم‏ افزار)
‏موضوع ‏:
‏طراحی ‏سايت 118
‏تقدیم به‏ ‏پدر و مادرم
‏همانان كه طليعه هاي جانبخش مهرباني را به زند‏گ‏ي ام هديه نمودندو داشته ها و يافته هايم همه مرهون سخاوت و جانفشاني‏ ‏بي دريغ ‏آ‏نهاست ..
‏2
‏تشكر و س‏پ‏اس:

‏ در اینجا کمال تشکر را از استاد ارجمند آقای دکتر فراهاني دارم
‏فهرست
‏4
‏عنوان صفحه
‏فصل اول‏ ‏ وب
‏فصل دوم مستندات طراحي ‏
‏فصل سوم كد هاي html ‏
‏فصل‏ ‏چ‏هارم ‏صفحات سايت ‏
‏فصل اول
‏مقدمه
‏آنچه مطالعه خواهید کرد
‏1- توصيف رابطه نزديک بين تکنولوژي وب و مفاهيم طراحي
2- بيان طرح المانها و انتخاب فونتها و رنگهاي وب سايت
3- توصيف اهميت کارايي سايت براي مخاطبين و توضيح چگونگي برگذاري يک آزمون براي محاسبه کارآيي
4- توصيف اينکه چرا هدايت شدن در سايت مهم است و چگونه مرورگرها آن را کنترل مي کنند .
5- توصيف سلسله مراتب يک وب سايت و تعريف قراردهاي مشابه آن
6- توصيف عملکرد گرافيک ها در سايت شما
7- توصيف توابع و ابزارهاي عکس و انتخاب بهترين قالب گرافيکي
8- جستجوو مطالعه براي اصول طراحي چند رسانه اي و انتخاب بهترين چند رسانه براي سايت
9- توصيف فرآيند توسعه وب
10- نوشتن جملات گويا در سايت و توسعه استراتژي وب و تکنيکهايي براي هدايت از آن
11- توصيف مفهوم کاربردي بودن سايت
12- توصيف فرآيند نقشه هاي فکري و استفاده از آن در ساختار وب
13- اندازه گيري زمان ، عوامل پياده سازي سايت و محاسبه زمان
‏4
Download‏ (بارگذاري)
‏ماهيت وب
‏ ‏بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي ب‏راي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .
‏ ‏کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو ‏طرفه ) تلقي شود. ‏اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بت‏واند تبادل مطلوب راانجام دهند.
‏ ‏ماهيت خواندن يک مجله و يا ديدن برنامه هاي تلويزيون ذاتي و بالفطره نيست و معمولاً کار انفرادي است. در اصل عمل خواندن مطبوعات يا تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بالفطره عملي تبادلي نيست و در حقيقت بين عمل خواندن يا تماشاي تلويزيون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بينندگان ، گرفتن اطلاعات از طريق خواندن يک کتاب يا مجله يا تماشاي برنامه تلويزي‏ون است. ( بصورت يک طرفه) ‏بنابراين ايجاد اطلاعات جهت رسانه هاي گروهي به راهکارهاي متفاوت تري نسبت به ايجاد اطلاعات مربوط به اينترنت نياز دارد.
‏ ‏مشاهدات بي عيب اينترنت مانند ثبت رويداد بر روي مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت ديگر انجام‏ يک داد و ستد و تبادل مي باشد.
‏ ‏بعلاوه با اين طبيعت، اينترنت نميتواند بصورت خطي عمل کند. اگر کاربر تصميم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا بايد به سايت راهنمايي و هدايت شود، و سپس براي تجارت در سايت بماند و گردش کند و در پايان دوباره به سايت بازگرددو نيز بايد در نظر داشت که کاربر ميتواند براي انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سايت ديگري مراجعه نمايد.

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 4301 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 87

حجم فایل:106 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل