پاورپوینت،کارآفرینی درورزش، رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی دربازارهای جهانی

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی
دراین نوشتار ضمن تحلیل کارآفرینی ورزش در۱۰۴اسلاید تخصصی ،به داستان های موفق کسب و کارهای ورزسی و کارآفرینان برتر کسب وکار ورزشی ، از جمله:
نایک.آدیداس.توپ جابولانی که در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰مورد استفاده قرار گرفت.وکارآفرین موفق محصولات ورزشیRachel.Zietsبه صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده است و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند.

کارآفرینی در ورزش، حوزه‌ به‌سرعت در حال رشدی از کارآفرینی و تحقیقات مدیریت ورزش است. فرایند کارآفرینی در ورزش دربردارنده‌ فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی است که در زمینه‌ ورزشی انجام می‌شوند. ورزش در جایگاه یک صنعت، جزء بزرگ‌ترین صنعت‌های جهان محسوب می‌شود و بر صنایع دیگر از جمله آموزش‌و‌پرورش و گردشگری تاثیر می‌گذارد که خود آن‌ها هم بر نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی تمرکز یک‌پارچه‌ای دارند.

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند. فرایند کارآفرینی در ورزش را معمولا سازمان‌ها، افراد یا دولت‌هایی آغاز می‌کنند که هم در حوزه‌ اقتصادی و هم اجتماعی حضور موثری دارند.

فعالیت‌های کارآفرینی در ورزش تحت‌تاثیر توسعه‌ تکنولوژی بوده که با انتشار اطلاعات و ایجاد بازارهای جدید بین‌المللی جدید افزایش یافته است. هدفِ این مطلب آشنایی خواننده با دید نظری در تحقیقات کارآفرینی در ورزش با تمرکز بر ماهیت کارآفرینی اجتماعیِ آن است.

پژوهش‌های گذشته نگرانی در مورد فقدان توسعه‌ نظری در پژوهش کارآفرینی را برجسته کرده‌اند. هدف این مطلب پر کردن شکاف بین ورزش و کارآفرینی اجتماعی و تحقیقات نوآوری اجتماعی است.

کارآفرینی در ورزش شامل کارآفرینانی می‌شود که از فرصت‌های حاصل از شبکه‌هایشان استفاده می‌کنند و با شناسایی حوزه‌هایی که می‌توانند در آن‌ها موثر باشند، منابع موجود را بهبود می‌بخشند. کارآفرینی در ورزش، شناسایی شرایط و رویه‌هایی است که سرمایه‌گذاری‌های تجاری ناگهانی با گرایش اجتماعی در آن‌ها شکل گرفته است.

کارآفرینی ورزش تا حد زیادی در ورزش حرفه‌ای رخ می‌دهد که روی سرمایه‌گذاری‌های کارآفرینی اجتماعی تاثیر می‌گذارد. ورزش‌های حرفه‌ای به چهار گروه اصلی خدمات‌رسانی می‌کنند: «طرفداران بر اساس میزان حضور، بینندگان تلویزیونی و خرید کالاهای تیم؛ تلویزیون و سایر رسانه‌ها، ادغام دست‌یابی حق گسترش منحصربه‌فرد، دولت و سایر سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در ساخت امکانات ورزشی، حمایت‌های مالی یا خرید کامل تیم توسط شرکت‌ها و حتی دولت‌ها».

لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای کسب‌وکارهای خصوصی هستند که برای سرگرمی ارائه‌شده، از مصرف‌کنندگان هزینه دریافت می‌کنند؛ شیوه‌ نوآورانه‌ای که این سازمان‌ها می‌توانند از راه آن سود کلی و سهم بازار را افزایش دهند.

هم لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای و هم آماتور کارآفرین هستند. در حقیقت، طبیعت ورزش به این معناست که کاملا در جامعه هم آمیخته شده است. علاوه‌بر انگیزه‌های سودآور برای کارآفرینی در ورزش، مدیران شرکت‌های مرتبط با ورزش با کنترل قدرت ورزش به‌منظور دستیابی به اهداف عموم و اجتماع هم می‌توانند عملکرد اقتصادی‌شان را افزایش دهند.
فهرست

کارآفرینی درورزش

چگونه در صنعت ورزش، کارآفرینی کنیم؟

فعالیت‌های کارآفرینی در ورزش

کارآفرینی ورزش تا حد زیادی در ورزش حرفه‌ای رخ می‌دهد

هم لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای و هم آماتور کارآفرین هستند.

اهمیت کارآفرینی در ورزش

کارآفرینی ورزشی با کاربرد استراتژی‌های کارآفرینی

تعریف کارآفرین از منظر شومپیتر

کارآفرینی شامل افرادی در محیط ورزشی است که ذهنیتی را توسعه می‌دهند

کارآفرینان برخلاف مدیران

کارآفرینی در ورزش و نوآوری اجتماعی

کارآفرینان ورزشی ظرفیتی شناختی دارند

سه بعد حیاتی کارآفرینی درورزش

در البسه ورزشی بانوان می‌توان کارآفرینی داشت

کارآفرینی ورزش در پرتو جهانی‌شدن

یکپارچگی اقتصاددرنظام بین الملل

ورزش، یکی از زمینه‌های مساعد برای رسیدن به تغییرات اقتصادی و اجتماعی مطلوب و با ثبات

نسبت ورزش با اقتصاد

کارآفرینی ورزش و جهانی شدن

کارآفرینی ورزشی چگونه به بهبود اشتغال کمک می کند؟

چگونه می توان به یک کارآفرین ورزشی عالی تبدیل شد

نگاه همه جانبه به کارآفرینی ورزش

چالش‌ها و راهکارهای حوزه ورزش ورزش عمومی و همگانی

کارآفرینی در ورزش و ویژگی آن

ویژگی های کارآفرینی در ورزش.

کارآفرینی در ورزش در چه بخش های امکان پذیر است

شیوه های نوآوری درکارآفرینی ورزش

داستانی از تجربه موفق کارآفرینی ورزش-Rachel Ziets: از دوره کارآفرینی تا فروش محصولات ورزشی

معرفی برترین برندهای دنیا در عرصه ورزش

داستانی فوق العاده از اسرار موفقیت و اوج گیری برند و کمپانی نایک

اگر ریسک پذیر نیستید باید خود را از کسب و کار کنار بکشید

داستان فیلیپ نایت

۱۰ رمز موفقیت فیلیپ نایت، خالق شرکت نایک

داستان موفقیت آدیداس، نام اول پوشاک ورزشی

معرفی برترین برندهای دنیا در عرصه ورزش

تاریخچه و داستان موفقیت برند بالنسیاگا balenciaga ، معروف ترین و پرفروش ترین کفش و کتونی در جهان

داستان جابولانی، توپ فوتبال مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی

آدیداس و توپ جام جهانی

انتقادات به توپ جام جهانی پیش از آغاز جام

فیلم نحوه ساخت توپ جام جهانی
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعداد مشاهده: 4009 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:478 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود

  • محتوای فایل دانلودی:
    104اسلاید تخصصی