پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
این فایل برای تمامی مدیران وصاحبان کسب و کار های بزرگ-متوسط وکوچک،فعالان گردشگری ؛اساتید دانشگاه دانشجویان،هنرمندان ،بازاریابان و تجارداخلی و خارجی مفید بوده و می توانددرمحبوبیت کلیه عزیانی که از آن استفاده می کنند تاثیراستراتژیک داشته باشد.
دوران مدرن جهان را به عنوان یک بازار جهانی به تصویر کشیده است اما این به چه معناست؟ آیا این بدان معنی است که شما می توانید مدل موفقیت آمیز کسب و کار خود را در هر بازاری در هر جای دنیا ارائه دهید؟ اگر مشاغل محلی خود را تا حدی توسعه داده اید که اکنون برای تسخیر صادرات احساس آمادگی می کنید ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را که باید از آن استقبال کنید ، عمیقاً بررسی کنید!
بازاریابی بین المللی هرگز کار ساده ای نیست. از درک بازار هدف از نظر بخشها و قلمروهای مختلفی که با آنها در ارتباط خواهید بود گرفته تا درک درستی از نحوه کانال گذاری محصولات و خدمات خود و مدیریت تحویل و معاملات ، بدون شک این امر شامل تحقیقات زیادی است. اگر به تیم مشاوران تکیه می کنید ، راه آسان تر خواهد بود ، اما اگر خودتان با تحقیقات پایه مقابله می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح و دقیق را جمع آوری می کنید. به یاد داشته باشید که هر جستجوی در Google اطلاعات زیادی به دست می آورد و شما باید رمزگشایی کنید که چقدر این داده ها صادق ، دقیق و به روز هستند. اگر به داده های رسمی منتشر شده توسط نهادها و سازمان هایی که دارای اعتبار جدی هستند اعتماد کنید ، بهتر خواهید بود
اگر مشاغل صادر کننده کالا یا خدمات هستید ، یک روش سنتی برای یافتن مشتری های بالقوه در مقابل استفاده از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. به طور سنتی شرکت ها شرکت های شریک پیدا می کردند ، از نمایشگاه ها بازدید می کردند ، به دنبال شرکت های صادراتی می گشتند ، یا حتی برای گسترش در بازار صادرات کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. تمام این فعالیت های فوق هزینه های بالایی را متحمل می شوند و زمان زیادی برای تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی جدید نیاز است. با بازاریابی آنلاین ، با پاسخ به کسانی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه در هر کشور / قلمرو مورد نظر خود هستند ، تبلیغات محصولات و خدمات خود را شروع می کنید. مفهوم استفاده از بازاریابی دیجیتال برای صادرکنندگان به عنوان صادرات دیجیتال مطرح می شود و این چیزی است که به طور گسترده در Google گفته می شود تا به شرکت ها کمک کند تجارت خود را در کشورها و مناطق مختلف گسترش دهند.
برای بازاریابی صادرات دربازارهای بین المللی ؛چندین ابزار توسط Google برای تجارت شما وجود دارد که می تواند از آنها استفاده کند تا تجارت صادراتی خود را با موفقیت در مقیاس بندی کنید. به آسانی به نظر نمی رسد. عوامل زیادی وجود دارد که شرکت باید هنگام صادرات آنها را در نظر بگیرد. برخی از آنها ارز ، زبان محلی ، روش های پرداخت ، رقبا در آن بازار ، پتانسیل تجارت و غیره هستند.
محتوای این فایل درمحورهای استراتژیک به شرح زیر تنظیم و تدوین شده است:
ارائه روش های نوین بازاریابی دیجیتال در عرصه بین الملل
معرفی کاربردی کانال ها و ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال بین المللی
معرفی شیوه های اندازه گیری اثربخشی کانال ها و رقبا
معرفی کامل امکانات گوگل برای بازاریابی محصولات و خدمات و روش های کاربرد آن
معرفی کامل امکانات بازاریابی شبکه های اجتماعی بین المللی به همراه برنامه عملیاتی
معرفی کانال های خاص ورود به بازارهای بین المللی
ستراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللی
استفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتی
ارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتی
روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللی
بلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادرات
روش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادرات
مکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادرات
صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال
امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد. از این رو شناخت بازارهای خارجی، چگونگی ورود به بازارهای هدف، پایه و اساس صادرات را تشکیل داده ، و این امر جز پیمودن مراحل بازاریابی نوین با روش های علمی قابل اجرا نمی باشد. تحقیقات در خصوص بازارهای هدف و تعیین چگونگی استراتژی بازاریابی و روش های مرسوم و مورد استفاده کشورهای مختلف می تواند زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم آورده و از این مسیر ارز آوری و سود سرشاری نصیب واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری را ایجاد نماید. از این رو حضور فناوری اطلاعات در حوزه صادرات موجب تسهیل در امر صادرات کالا و خدمات صادراتی در بازارهای جهانی می گردد.
در این فایل سعی بر آن است تا با معرفی روش های نوین در بازاریابی با رویکرد صادرات به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری بخش خصوصی و دولتی امکان بهره مندی از ظرفیت های آنان برای ورود به بازارهای هدف فراهم آید. و
هدف:
شناخت استراتژی بازاریابی صادراتی ورود به بازارهای جهانی
راهبردها :
۱) آشنایی با روش­های نوین بازاریابی بین المللی (بازاریابی شبکه­های اجتماعی، نورو مارکتینگ، برند سازی، بازاریابی دهان به دهان، چریکی، بسته بندی خلاق، کمپین ها و …)
۲) استفاده از فناوری اطلاعات در تحقیقات بازار
۳) آینده بازاریابی صادراتی
۴) آشنایی با فرهنگ بازارهای صادراتی و نحوه بازاریابی در کشور های هدف
۵) تعیین استراتژی بازاریابی نوین در بازارهای بین المللی
۶) موانع بازاریابی صادرات و راهکارهای برون رفت از آن
۷) معرفی بانک­های اطلاعاتی کسب و کار­ها و مشاغل کشورهای جهان
۸) چگونگی شناسایی رقبا و بازرگانان فعال در حوزه های مختلف صنعت
۹) نقش فناوری اطلاعات در حوزه صادرات
شایان ذکر است که در این فایل ،علاوه بر جمع آوری اطلاعات علمی و تحقیقات بازاریابی به صورت پاورپوئینت؛مطالعه موردی در ارتباط با بازار یابی صادرات ازجمله :
-صادرات چای کشورکنیا
-استراتژی صادرات چای کشورایران
-نحوه ورود به بازارروسیه از منظر صادرات و واردات
-ورود به بازارعراق
-اقتصاد کشورکره جنوبی از منظر صادرات کالا به جهان
مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است
فهزست

توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال

صادرات مستقیم

مزایای صادرات مستقیم

معایب صادرات مستقیم

نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات مستقیم

کارگزاران خارجی

تنظیم توافقنامه کارگزاری

مذاکره بامشتریان

توزیع­ کنندگان خارجی

نقش توزیع کنندگان درصادرات

نقش نمایشگاه های بین المللی در توسعه صادرات شرکتها

اهداف بازاریابی از حضور در نمایشگاه های بین المللی

بررسی نقش اینترنت در رفع موانع و مشکلات بازاریابی صادراتی شرکتها

سهم فروش شرکت ها در کشورهای هدف

موانع بازاریابی صادراتی

مشکلات مرتبط با صادرات شرکتها

بازاریابی صادرات کالا و راه‌های پیدا کردن مشتری خارجی برای صادرات

به عنوان یک صادرکننده چگونه بازاریابی صادرات کالا را انجام بدهم؟

در مورد راه و روش‌های بازاریابی صادرات کالا برای پیدا کردن مشتریان خارجی چه اطلاعاتی دارید؟

تعریف تجارت الکترونیکی

نقش تجارت الکترونیکی در صادرات

ابزار موثر بازاریابی برای صادر کنندگان

پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید

بازاریابی الکترونیکی با ایجاد وفاداری، تبلیغات، ارتباطات با مشتری و … توسعه صادرات را باعث شده است

در هم شکستن مرزهای جغرافیایی

ارایه اطلاعات کافی درباره کالاهای صادراتی

وب سایت بهترین ابزار برای ترفیع صادرات

موانع توسعه صادرات و تاثیر تجارت الکترونیکی بر جهش صادرات

یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟

شناخت کشور مورد نظر؛ اولین گام فروش محصولات در خارج از کشور

نکات لازم در خصوص انتخاب کشور مقصد صادراتی

تهدیدات مربوط به عوامل قانونی

سایت‌های بازاریابی بین‌الملل

صادرات بازاریابی در عصر اینترنت

شروع در بازاریابی صادرات آنلاین

صادرات خدمات بازاریابی-مطالعه موردی سرس لانکا

خدمات هوشمند بازار

ماموریت های خرید و فروش داخلی و خارجی

بازاریابی دیجیتال بین المللی

لیستی از سایت‌های بازاریابی بین‌الملل معروف

بانک های اطلاعاتی در ایران

شرکت در رویدادهای تجاری؛ روش دیگر بازاریابی صادراتی

سفارت‌خانه‌ها و رایزنان بازرگانی در کشورهای مقصد

بازاریابی صادراتی از طریق شرکت‌های بازاریابی خارجی

صادرات محصول محور چگونه است؟

صادرات محصول محور چگونه است؟

نتیجه گیری از اینستاگرام

بازاریابی آنلاین در صادرات

محصولاتمان را به کجا صادر کنیم؟

در روش سنتی، تحقیقات بازار چطور انجام می‌شود؟

ساخت نام تجاری

بازاریابی بین ‌المللی اینترنتی در سطح جهانی چطور می‌تواند به این فرایند کمک کند؟

درک محبوبیت محصولات و خدمات

پیدا کردن رقبا

. پیدا کردن محتوای قابل اشتراک در صنعت خود

افزایش محبوبیت برند

ارائه محصولات به دنبال‌کنندگان رقبا!

پیدا کردن تصمیم‌گیرندگان بازار در کشور مقصد

ساخت یک برند قدرتمند با کمک بازاریابی بین المللی اینترنتی

تبلیغ کردن محصولات و خدمات بالاتر از از رقبا

نقش استراتژیک بازاریابی دیجیتال

مقاله؛ضرورت تحقق راهبرد کلان توسعه صادرات: بررسی استراتژی های بازاریابی ‏صادرات چای ایران

بازاریابی بین المللی چای صادراتی

هدف از کشف قیمت چیست؟

تاثیرات قیمت در تجارت ؛کشف قیمت چه مزایایی دارد؟

محاسبه سود و ضرر؛چرا کشف قیمت مهم است؟

میزان مصرف چای در ایران و جهان

انواع چای درجهان

تولید، صادرات و واردات چای در ایران و جهان

نوع چای که در ایران استفاده می‌گردد

پیشنهادهابرای فعالیت موفق در بازار چای

نکات کلیدی برای بازاریابی و فروش چای

تحقیق در بازار

تجزیه و تحلیل محصول در بازار

تبلیغات برای بازاریابی و فروش چای

استراتژی و برنامه‌های دولت کنیا در حمایت و توانمند سازی شرکت های بزرگ صادراتی

منابع درآمدی درکشورکنیا

حمایت دولت کنیا از سرمایه گذاریداخلی و خارجی

صادرات به عراق

مشاوره صادرات به عراق

بازاریابی در عراق

مناقصات عراق

مطالعات بازار عراق

قوانین و مقررات صادرات به عراق

تجارت با عراق

ترانزیت از عراق

حمل خرده بار به عراق (گروپاژ)

شناسایی تجار عراقی

صادرات چای ایرانی به روسیه

تجارت خارجی روسیه

تجارت دوجانبه ایران و روسیه

قیمت تمام‌شده پایین تولیدات صنعتی ایران نسبت به روسیه

مزیت‌های اقتصادی روسیه برای اقتصاد کشورمان

مراحل انجام صادرات

مراحل گام به گام صادرات به روسیه

مزیت نسبی ایران در واردات از روسیه

مراحل گام به گام واردات از روسیه

چرا باید استراتژی تجارت داشته باشیم ؟

عناصر کلیدی استراتژی صادرات کدامند؟

از سناریوهای ساده استفاده کنید

الزامات یک کسب وکار برای محصولات یا خدمات

آموزش صادرات کالا

راهنمای بازاریابی درکشورهای هدف

در مورد نحوه رقابت صنعت خود در بازارهای جهانی تحقیق کنید.

شناسایی مشتریان در بازار‌های انتخابی خود.

تحلیل بازارهای صادراتی

نگاهی به روند توسعه کره جنوبی

استراتژی‌ها و برنامه‌های اقتصادی اعمال شده در دوران توسعه اقتصادی کره جنوبی

درس‌های روند توسعه کره جنوبی برای جمهوری اسلامی ایران

بازاریابی بین المللی

اهمیت بازاریابی بین‌المللی

اهداف اصلی بازاریابی بین المللی

خصوصیات بازاریابی بین المللی

برتری شرکت‌های چند ملیتی درکشورهای توسعه‌ یافته

استراتژی‌های ورود به بازارهای بین الملل

دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 4809 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 163

حجم فایل:1,664 کیلوبایت

 قیمت: 62,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    163اسلاید تخصصی